Kontynuacja VRowej Gry Roku 2019 wyjdzie 11 maja na: PS VR2, Meta Quest 2 i wszystkie platformy PC VR
Ahoj! Vertigo Games, część firmy PLAION, specjaliści od tworzenia i wydawania gier VR, wraz z deweloperem InnerspaceVR ujawniają, że Another Fisherman’s Tale, kontynuacja uznanego przez krytyków A Fisherman’s Tale, wyjdzie 11 maja na PS VR2, Meta Quest 2 i wszystkie platformy PC VR.
Aby uczcić to ogłoszenie, Vertigo i InnerspaceVR udostępniły zupełnie nowy filmik z rozgrywką i komentarzem dewelopera od reżysera kreatywnego i współzałożyciela Balthazara Auxietre oraz reżysera gry Alexisa Moroza. Filmik przedstawia pierwszą część drugiego rozdziału gry, w tym brawurową ucieczkę i demonstruje podstawową mechanikę powiększania ciała w grze.
Przygotowane od podstaw, aby wykorzystać możliwości współczesnych technologii VR, Another Fisherman’s Tale zawiera zestaw zupełnie nowych mechanizmów: tym razem to ciało gracza jest główną łamigłówką, tworząc niekonwencjonalną rozgrywkę opartą na demontażu i odbudowie postaci w grze.
W tej 5-6 godzinnej, VRowej przygodzie nowej generacji, wcielamy się w Ninę, córkę bohatera pierwszej gry. Nina odkrywa modele, notatki i fotografie dokumentujące tajemniczą przeszłość ojca oraz jej własne dzieciństwo.
Wspominając wspaniałe historie Boba o piratach, zatopionych statkach, skarbach i tajemniczych miejscach, bohaterka zaczyna odtwarzać jego przygody i zanurza się w niesamowity świat wspomnień i fantazji. Czy uda jej się oddzielić fakty od fikcji i odkryć prawdę kryjącą się za opowieścią rybaka?
Another Fisherman’s Tale to całkowicie przerobiona mechanika poprzedniej gry, tworząca świat, gdzie to TY jesteś łamigłówką:
- Odłącz kończyny od ciała i steruj nimi zdalnie. Przerzuć rękę Boba przez wąwóz, a następnie spraw, by czołgała się po przedmiot, lub skieruj głowę gdzie indziej, aby zobaczyć rzeczy z innej perspektywy.
- Zastąp dowolną kończynę różnymi przedmiotami, aby odblokować nowe umiejętności. Pirackie haki pozwalają wspinać się po ścianach, szczypce kraba mogą przeciąć linę w mgnieniu oka, a rybi ogon poprawia umiejętności pływackie.
- Kontroluj otoczenie lalkarskimi rękami, podnosząc odległe przedmioty i narzędzia oraz wchodząc w interakcję z każdym z unikalnych poziomów.