TechGaming
    Hot Newsy

    [GDC23] EpicGames prezentuje Fortnite Unreal Editor, Creator Economy 2.0 oraz nowe narzędzia do budowania fotorealistycznych światów i animacji postaci

    22 marca 2023

    Dead Island 2 – Krwawo, pięknie, fantastycznie

    22 marca 2023

    ASRock® Wypuszcza na Rynek Płyty Główne Serii B760, w tym SONIC Special Edition

    22 marca 2023

    ViewSonic wprowadza pierwsze na świecie projektory zaprojektowane dla konsoli Xbox

    22 marca 2023

    THQ Nordic zmierza na PAX East 2023!

    21 marca 2023

    Star Wars Jedi: Ocalały – Cal i załoga Modliszki znowu razem na nowym zwiastunie

    21 marca 2023

    Gra wideo Świnka Peppa: Światowe przygody już w sklepach!

    17 marca 2023

    [ Kingston ] SSD w laptopach i centrach danych

    17 marca 2023

    Gra WWE 2K23 już w sklepach

    17 marca 2023

    Pościg trwa – aktualizacja Need for Speed Unbound Volume 2 już 21 marca

    17 marca 2023

    Atlas Fallen – zwiastun rozgrywki

    17 marca 2023

    OPPO Pad Air – pierwszy tablet w ekosystemie urządzeń OPPO debiutuje w Polsce

    15 marca 2023
    Facebook Twitter Instagram
    TechGaming
    Demo
    • Newsy
    • TECH Newsy
    • PC
    • PS4 / PS5
    • Recenzje
    • Videos
    • Xbox
    • Live Stream
    • Kontakt
    TechGaming
    Strona główna » Telewizory LG Smart otrzymają nowe rozwiązanie ACR, starszą technologię zastąpi usługa LG ADS Solution
    Newsy

    Telewizory LG Smart otrzymają nowe rozwiązanie ACR, starszą technologię zastąpi usługa LG ADS Solution

    adminPrzez admin19 września 20223 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest Reddit LinkedIn Tumblr Email
    Udostępnij
    Facebook Twitter Pinterest Reddit Email

    Firma LG wyznacza kolejny ważny etap działalności reklamowej w telewizji hybrydowej (CTV)

    Firma LG Electronics ogłosiła wprowadzenie na rynek we wrześniu tego roku we wszystkich telewizorach LG na świecie technologii automatycznego rozpoznawania treści (ACR – Automatic Content Recognition), stanowiącej własność LG ADS Solutions. Rozwiązanie to zastąpi dotychczasową technologię, a miliony telewizorów smart w 27 krajach Europy, Afryki, Azji i Pacyfiku, Ameryki Łacińskiej i Australii zostaną wyposażone w to nowe rozwiązanie.

    Udostępniona przez firmę LG ADS Solutions technologia ACR jest już aktywna na telewizorach LG Smart w Stanach Zjednoczonych. Wraz z jej rozpowszechnieniem na rynku dane z telewizji LG CTV (Connected TV – telewizja hybrydowa) będą dostępne wyłącznie za pośrednictwem usługi LG ADS Solutions.

    „Od momentu powstania w maju zeszłego roku usługa LG ADS Solutions rozwija się w zawrotnym tempie na całym świecie” — powiedział Chris Jo, starszy wiceprezes i dyrektor ds. działalności platform w firmie LG Electronics Home Entertainment Company. „Wprowadzenie nowego rozwiązania ACR to kolejny ważny etap, który pokazuje zaangażowanie firmy w drodze do doskonałości i jej dążenie do oferowania markom i agencjom na całym świecie najlepszych rozwiązań reklamowych”.

    Dyrektor generalny Raghu Kodige powiedział natomiast: „Wejście na rynek tego rozwiązania to kolejny ważny etap naszej globalnej działalności reklamowej CTV z dostawcą LG ADS Solutions. To bardzo ważny moment dla marek na całym świecie, chcących częściej docierać do widzów, którzy albo zrezygnowali z płatnej telewizji albo zaglądają do niej okazjonalnie i przenieśli się do usług streamingowych. To również istotne, by pomóc im zrozumieć wzrost zasięgu tych usług w stosunku do tradycyjnej telewizji linearnej. Dzięki LG ADS Solutions globalne marki mogą teraz planować, aktywować i mierzyć reklamę CTV przy użyciu najlepszego w branży zbioru danych ACR, dążąc w ten sposób do zagwarantowania sukcesu kampanii”.

    Dane ACR są zgodne ze wszystkimi globalnymi i krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych konsumenta. Pomagają one zrozumieć markom przez zanonimizowane dane, jak często w danym gospodarstwie domowym oglądane są określone reklamy telewizyjne. Firmy mogą skorzystać, np. zwiększając poziom częstotliwości wyświetlania reklam w gospodarstwach domowych, które oglądają je zbyt rzadko. Mogą również ograniczyć częstotliwość w gospodarstwach, które oglądają je zbyt często lub też zdobyć widzów w gospodarstwach domowych, do których docierają reklamy konkurencji. Jedną z największych zalet jest jednak to, że firmy i agencje reklamowe dowiedzą się, do których gospodarstw domowych w ogóle nie docierają z reklamą, gdyż zrezygnowano w nich z tradycyjnej telewizji.

    Dane te mogą być również wykorzystane do pomiaru skuteczności reklam. Pokazują bowiem, czy reklama zachęciła widza do obejrzenia konkretnego programu telewizyjnego, filmu lub, czy przyczyniła się do pobrania lub zarejestrowania aplikacji albo usługi streamingowej.

    Już teraz LG ADS Solutions wspiera kampanie CTV w ponad 40 krajach na całym świecie. Wszystkie marki, które zostaną objęte wdrożeniem tej technologii, będą mogły natychmiast rozpocząć współpracę z LG Ads Solutions. Pozwoli to im lepiej zrozumieć grupę odbiorców telewizyjnych w swoich krajach, wskazać segmenty odbiorców i zoptymalizować zasięg, a także częstotliwość oraz skuteczność reklam w telewizji liniowej i streamingowej.

    Udostępnij. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Email
    Poprzedni artykułCampfire Cabal – nowe studio developerskie twórców Expeditions: Rome i THQ Nordic
    Następny artykuł Kino z 120-calowym ekranem w Twoim domu. Już w sprzedaży najnowszy projektor LG CineBeam
    admin
    • Website

    powiązane posty

    [GDC23] EpicGames prezentuje Fortnite Unreal Editor, Creator Economy 2.0 oraz nowe narzędzia do budowania fotorealistycznych światów i animacji postaci

    22 marca 2023

    Dead Island 2 – Krwawo, pięknie, fantastycznie

    22 marca 2023

    ASRock® Wypuszcza na Rynek Płyty Główne Serii B760, w tym SONIC Special Edition

    22 marca 2023

    ViewSonic wprowadza pierwsze na świecie projektory zaprojektowane dla konsoli Xbox

    22 marca 2023

    THQ Nordic zmierza na PAX East 2023!

    21 marca 2023

    Star Wars Jedi: Ocalały – Cal i załoga Modliszki znowu razem na nowym zwiastunie

    21 marca 2023
    Dodaj komentarz

    Leave A Reply Cancel Reply

    Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

    Na gorąco

    [GDC23] EpicGames prezentuje Fortnite Unreal Editor, Creator Economy 2.0 oraz nowe narzędzia do budowania fotorealistycznych światów i animacji postaci

    22 marca 2023

    Dead Island 2 – Krwawo, pięknie, fantastycznie

    22 marca 2023

    ASRock® Wypuszcza na Rynek Płyty Główne Serii B760, w tym SONIC Special Edition

    22 marca 2023

    ViewSonic wprowadza pierwsze na świecie projektory zaprojektowane dla konsoli Xbox

    22 marca 2023
    Demo
    © 2023 TechGaming. Designed by ComGraf.pl.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia, zapamiętując Twoje preferencje i powtarzając wizyty. Klikając „Akceptuj wszystko”, wyrażasz zgodę na użycie plików cookie.
    Zaakceptuj
    Manage consent

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
    CookieDurationDescription
    cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
    cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
    cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
    cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
    cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
    viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    SAVE & ACCEPT