Firmy Paradox Interactive i Colossal Order zapowiedziały dziś Cities: Skylines II, rewolucyjną nową część hitowej symulacji budowania miasta. Cities: Skylines II oferuje najbardziej realistyczną symulację miasta, jaką kiedykolwiek stworzono, gdzie gracze będą mogli stworzyć dowolne miasto, jakie tylko sobie wyobrażą, a następnie śledzić jego rozwój od skromnej wioski do tętniącej życiem metropolii. Od indywidualnych gospodarstw domowych po gospodarkę miasta i infrastrukturę transportową, Cities: Skylines II oferuje głęboką i wciągającą symulację, znakomitą zarówno dla nowych graczy, jak i weteranów gatunku. Cities: Skylines II pojawi się na platformach PC Xbox Series X|S, oraz PlayStation®5 później w tym roku.
Jako nowoczesne podejście do gatunku budowania miast, Cities: Skylines II pozwala graczom tworzyć i zarządzać miastami, które ożyją jak nigdy dotąd, wraz z pełnym systemem transportowym i ekonomią, bogactwem opcji budowy i dostosowywania, a także zaawansowanymi możliwościami modowania. Ujawnione podczas wydarzenia Paradox Announcement Show 2023, Cities: Skylines II rozwija dalej gatunek budowania miast, pozwalając graczom tworzyć metropolie marzeń za pomocą najbardziej swobodnego placu budowy miasta na świecie.
Przygotowane przez uznane przez krytyków studio developerskie Colossal Order, Cities: Skylines wyszło po raz pierwszy w 2015 roku na PC. Przez ostatnie 8 lat gra rozrosła się na wiele platform z dziesiątkami DLC i ponad 12 milionami sprzedanych egzemplarzy. Dokładność i głębia symulacji zyskała uznanie profesjonalnych urbanistów, którzy wykorzystują Cities: Skylines do rozwiązywania rzeczywistych problemów.
„Gdy Cities: Skylines pojawiło się osiem lat temu, podniosło poprzeczkę dla gier o budowie miasta i jesteśmy niesamowicie dumni z jego wpływu. Zbudowaliśmy prosperującą społeczność wokół Cities i wiele osób wprowadziliśmy do tego gatunku. Teraz, z latami zdobytego doświadczenia, możemy znów zrobić nowy krok naprzód w gatunku budowania miast, zarówno dla naszej społeczności jak i nowych graczy.”
Fredrik Wester, CEO Paradox Interactive, dodał: „Marka Cities jest ważną częścią katalogu gier firmy Paradox od ponad dekady. Cities: Skylines odniosło ogromny sukces, sprzedając się w milionach egzemplarzy, witając ponad 5,5 miliona nowych graczy tylko w zeszłym roku i kładąc podwaliny pod Cities: Skylines II. Dzięki niespotykanym dotąd możliwościom personalizacji i kontroli gracza, Cities: Skylines II będzie nadal przesuwać granice możliwości budowania miast.”