Było nam miło poznać niektórych fanów Broken Arrow, a także przedstawić grę wielu nowym graczom na evencie WASD x IGN
Na początek, zgodnie z obietnicą, oto nowy zwiastun przedstawiający personalizację decku!
Minęło trochę czasu, odkąd przekazaliśmy wam wieści o Broken Arrow, ale możecie być pewni, że cisza radiowa to pewny znak, że zespół pracuje niestrudzenie, przynajmniej w naszym przypadku. 😁
Pracujemy nad wersją beta. Zamknięta beta rozpocznie się w ciągu najbliższych kilku miesięcy i będzie zawierać tryb wieloosobowy, w przeciwieństwie do wersji demonstracyjnej wydanej w lutym. Pozostanie także możliwość grania w trybie dla pojedynczego gracza.
Nieco później będzie można zapisać się do zamkniętej bety.
Chcemy od samego początku stworzyć kompletną i dopracowaną rozgrywkę, dlatego obecnie przeprowadzamy wewnętrzne testy, finalizujemy pewne szczegóły i oczywiście tworzymy infrastrukturę serwerową, która będzie w stanie obsłużyć wiele tysięcy graczy jednocześnie. Testowanie ma pomóc nam zrównoważyć grę, tak aby gracze czuli, że odgrywają określoną rolę i nie byli przytłoczeni. Planowane jest wypróbowanie kilku trybów gry, od sprawdzonych po naprawdę odważne i innowacyjne.
Przypomnijmy, że za cel postawiliśmy sobie tworzenie matchmakingu tak szybkiego i efektywnego, jak to tylko możliwe, dlatego wprowadzamy jeden główny tryb gry wieloosobowej oraz kilka pobocznych dostępnych w lobby użytkowników.
Od lutowego demo ulepszyliśmy interfejs, poczyniliśmy ogromne postępy w optymalizacji i stabilności, szczególnie w meczach online 5 na 5 z dużą liczbą jednostek, przeprowadziliśmy balans i poprawiliśmy ergonomię, m.in. naloty i lotnictwo.
Początkowo rozdzieliliśmy nasze wysiłki w taki sposób, aby w naszej grze nie było stronniczości w żadnym kierunku i istniała równowaga pomiędzy popularnym trybem dla jednego gracza i trybem dla wielu graczy. Dla większości graczy unikających trybu wieloosobowego przygotowaliśmy kilka sposobów na zabawę, od pełnoprawnych klimatycznych kampanii dla pojedynczego gracza po tryby kooperacyjne z dużą wartością powtórzeń.
Pierwsze dwie kampanie dla USA i Rosji będą dostępne w początkowej wersji i będą rozgrywane w krajach bałtyckich. Lista kampanii zostanie powiększona.
Edytor scenariuszy, którego używamy do tworzenia przerywników filmowych i kampanii, będzie dostępny dla graczy, dzięki czemu będą mogli tworzyć i udostępniać własne filmy, scenariusze i kampanie.
Dodatkowe kampanie są planowane jako DLC i będą zawierać nowe narody (oraz specjalizacje dla istniejących nacji) i mapy.
Jeśli chodzi o wydanie, uważamy, że najjaśniejszy obraz uzyskamy z wyników zamkniętych testów beta. Oczywiście chcemy ją wypuścić jak najszybciej, ale przede wszystkim zrobić to tak, aby 4 lata naszych wysiłków nie poszły na marne, a gra ujawniła cały swój potencjał.
Dziękujemy za wsparcie i do zobaczenia wkrótce na polach bitew!