Dwa zestawy słuchawkowe pod wspólną marką Lenovo EPOS będą dostępne na rynku polskim w pierwszym kwartale 2024 r.

Lenovo™ i EPOS, pionier w dziedzinie technologii audio, ogłosiły strategiczne porozumienie w celu zapewnienia wysokiej jakości rozwiązań audio dla użytkowników biznesowych. Partnerstwo opiera się na mocnych stronach obu marek w zakresie projektowania, rozwoju, innowacji i zasięgu rynkowego, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na profesjonalne rozwiązania audio w hybrydowym środowisku pracy.
Rynek profesjonalnych rozwiązań audio odnotowuje długoterminowy trend wzrostowy napędzany przez pracę hybrydową, szerokie zastosowanie ujednoliconej komunikacji i aktualizacje zestawów słuchawkowych przez użytkowników końcowych poprawiające wrażenia dźwiękowe. Lenovo i EPOS mają na celu spełnienie tych wymagań poprzez dostarczanie wysokiej jakości rozwiązań audio, które są wydajne, niezawodne, łatwe w użyciu oraz są odpowiedzią na dzisiejsze wyzwania związane z ujednoliconą komunikacją w domu, w biurze czy podróży.
Dzięki umowie EPOS będzie globalnym partnerem Lenovo w zakresie akcesoriów audio do komputerów PC. Lenovo i EPOS są zaangażowane w tworzenie lepszych, bogatych doświadczeń współpracy dla klientów, z lepszą obsługą w połączeniu z urządzeniami Lenovo, takimi jak laptopy ThinkPad™ i ThinkBook™. Współpraca ta obejmuje wspólne opracowywanie przyszłego sprzętu, oprogramowania i usług w celu tworzenia profesjonalnych rozwiązań audio i napędzania innowacyjnych ekosystemów PC i audio dla większego zaangażowania użytkowników i optymalizacji produktywności. Ich wspólnym celem jest stworzenie unikalnych propozycji dla klientów, którzy poszukują przejrzystej komunikacji, bezbłędnej współpracy i optymalnych narzędzi zwiększających produktywność w wielu scenariuszach pracy hybrydowej. Dodatkowo, portfolio EPOS zostanie włączone do programu ofert zewnętrznych Lenovo, dając klientom szeroki wybór urządzeń audio z jednego źródła.

EPOS produkuje i sprzedaje wysokiej klasy rozwiązania audio i wideo dla profesjonalistów biznesowych na całym świecie. W oparciu o dziesięciolecia badań psychoakustycznych, EPOS projektuje rozwiązania komunikacyjne z unikalnymi algorytmami i akustyką, które zapewniają najlepsze warunki dla mózgu, umożliwiając profesjonalnym użytkownikom efektywną komunikację i współpracę przy lepszej koncentracji i mniejszym zużyciu energii.
Początkowy etap współpracy obejmuje wydanie wybranych zestawów słuchawkowych zaprojektowanych dla użytkowników profesjonalnych w celu ulepszenia świata hybrydowych połączeń konferencyjnych. Nowe zestawy słuchawkowe Lenovo EPOS są certyfikowane dla Teams i Zoom oraz zoptymalizowane pod kątem innych aplikacji UC, a także cechują się charakterystyczną dla EPOS jakością dźwięku i komfortem użytkowania.
Profesjonalne zestawy słuchawkowe Lenovo Wired VOIP Headset i Lenovo Wired ANC Headset 2. generacji mają tę samą konstrukcję i są wyposażone w wbudowany panel sterowania połączeniami, który zapewnia doskonałą łatwość użytkowania. Wtyczka USB-C (z adapterem USB-A) jest wszechstronna i łączy się z dowolnym komputerem, a nauszniki zwiększają komfort użytkowania. Aktywna redukcja szumów zapewnia najlepsze możliwe wrażenia dźwiękowe dzięki wirtualnej eliminacji rozpraszającego hałasu otoczenia. Oba zestawy słuchawkowe zawierają wygodne etui podróżne.
„Cieszę się, że możemy ogłosić zacieśnienie naszej współpracy z Lenovo. W EPOS jesteśmy zaangażowani w projektowanie rozwiązań audio i wideo, które uwalniają potencjał drzemiący w ludziach. Podjęcie tego przedsięwzięcia z Lenovo pomoże nam nadal realizować to zobowiązanie, rozszerzać naszą ofertę i osiągać nowe wyżyny w zakresie komunikacji i współpracy. Z niecierpliwością czekam na ten nowy rozdział naszej współpracy” – powiedział Jeppe Dalberg-Larsen, prezes EPOS.