Vertigo Games, należący do Koch Media Group specjaliści od tworzenia i wydawania gier VR, sprzedali więcej egzemplarzy After the Fall już w dniu premiery niż Arizona Sunshine w ciągu całego pierwszego miesiąca. Nowa VRowa strzelanka zarobiła ponad 1,4 miliona dolarów w mniej niż dobę, czyli więcej niż platynowy i wielokrotnie nagradzany światowy hit Vertigo Games, Arizona Sunshine, w pierwszym miesiącu sprzedaży w grudniu 2016 roku.
Stworzona przez Vertigo Studios (Arizona Sunshine) i opublikowana przez Vertigo Games, gra After the Fall miała 9 grudnia premierę na platformy VRowe Meta Quest 2, PlayStation VR i Steam, z pełnym wsparciem czteroosobowej współpracy graczy pomiędzy platformami. Poprzez cross-play z maksymalnie 4 graczami i lobby sieciowe mieszczące maksymalnie 32 graczy, Vertigo Games łączy społeczność VR w rzadko spotykanej dotychczas skali.
Firma Vertigo Games stała się pionierem w branży gier VR dzięki portfolio wysokiej jakości gier VR, w tym Arizona Sunshine, A Fisherman’s Tale i Unplugged. Z pięcioma kolejnymi wysokiej jakości tytułami w produkcji na nadchodzące lata, podwajają inwestycje w gry VR i aktywnie podpisują nowe umowy wydawnicze z zewnętrznymi developerami.
Więcej na: https://afterthefall-vr.com/